Vliegreis en eerste dag

20 juni 2013 - Charlottetown, Canada

Ik heb toch vrij weinig te doen dus ik ga maar eens de eerste blog in het vliegtuig zelf schrijven. Gister nog een heerlijk dagje gehad met Aliekje, lekker gewinkeld, gegeten bij Kaap Noord op ons vaste plekje en daarna nog naar Safe Haven geweest in de bioscoop. Daarna weer naar huis gegaan en nog even heerlijk buiten gezeten met Marielle, Lianne en Aliekje<3 & ofcourse een paar biertjes haha;D & een van de beste afsluiters die ik me kan bedenken, Aliekje sliep bij ons;D Kan je elkaar gewoon heerlijk wakker maken(: Na een lekker kort nachtje nog even lekker douchen, de laatste spullen inpakken, op de helft na want ik kan me genoeg bedenken wat ik ben vergeten.. Om half 10 zijn we eerst naar Dwingeloo gereden om met de auto van Rita verder te gaan. Om 1 uur waren we op Schiphol & daar eerst maar eens een paarkeerplek proberen te zoekenxd En toen begon het; het afscheid..:( Er is toch wel vaak genoeg door me gedachten geschoten; ‘Waar the fock ben ik mee bezig!?’ Ik weet van bijna iedereen dat ze er nog zullen zijn als ik weer terug ben maar van het leukste meisje op aarde ben ik daar niet altijd even zeker van$..  Nadat we door de doane liepen heb ik ook nog vaak genoeg gedacht; Ik ren nog even terug voor een laatste knuffel en kus$ & hopen dat ‘zij’ nog even snel naar mij toekwam$.. Wat natuurlijk niet gebeurde.. Daarna maar het viegtuig gepakt naar Frankfürt. Dat vliegveld daar is zo ziek groot dat er gewoon een soort treinen rijden tussen sommige gates! En natuurlijk, zoals ik mijn vader ken, we moesten snel.. tenminste dat dacht hij. We hebben alleen maar een uur zitten wachten op het volgende vliegtuig, valt best mee.. En nu ik dit typ in het vliegtuig naar Halifax, Na Links een paar saai uitziende mensen en rechts Marijke met een uitzicht op Groenland haha;D Mooi land met al dat sneeuw en bergen vanaf hier gezien. Ik vind wel dat we een hele vreemde route vliegen.. Van Amsterdam naar Frankfürt, terug over Amsterdam, over Engeland, Ierland, Groenland en daarna weer terug naar Halifax Nova Scotia.. Het duurt me wel vreselijk lang zeg! -.- Eerst iets meer dan een uur naar Frankfürt en nu 7.5 uur naar Canada op de meest verotte plaats die je maar kunt bedenken in het vliegtuig.. tussen 2 mannen in op veelste kleine stoeltjes. gelukkig naast Marijke aan het gangpad. Of zoals nu weer aan het raam haha(: Nog een uurtje te vliegen en dan mogen we landen. Hopelijk niet eerder hahaxd.. heb geen zwembroek bij mexd En nu typ ik later wel weer verder wanneer we in de cottage zijn. Sowieso nog 4 uurtjes te gaan en ik ben al dood moe.. het is voor mij nu eigenlijks half 12 terwijl wanneer we landen het maar half 7 is, plaatselijke tijd. Maarjha. Het is nu eerst tijd voor het filmpje waarvan Alieke weet dat ik hem helemaal geweldig vind$ Met je sexy moves haha;D

En de volgende dag.. this bij mij nu 2 uur. Vannochtend was ik half 7 wakker.. beetje vroegxd Om half 9 eerst maar eens me tante opgebeld voor het wachtwoord van de wifi in haar vakantiehuisje waar we even een paar nachten verblijven. Als ik nou wist dat de ‘2010’ niet hoefte had ik het niet zown 50 keer nutteloos geprobeert in allemaal manieren.. maarjha. Rond half 10 zijn we even naar de nieuwe woning in Oyster Bed gereden. Wel mooi huis;D Eerst maar eens de schuren bekijken en daarna het huis. Alles was alleen op slot dus dan maar zoeken.. Boven op een soort balkon was er gelukkig en deur open(: Daarna zijn we nog even naar de winkel gegaan alleen ik ben snel weer naar huis gegaan.. Wat een grafstemming had ik -.- Valt nu gelukkig weer wat mee.. Me vader, zijn vriendin en Marijke zijn nu kanoën.. ik dacht ga mooi niet mee. Geen zin aan. Sowieso zat die hele kano vol meren van 5 millimeter groot.. dikke dingen! Kga zo maar lekker het zonnetje in en nog even lekker met Aliekje wappen(: