4 Juli

4 juli 2013 - Oyster Bed, Canada

Jullie hebben wel gemerkt, ik heb al een paar dagen niet geschreven. Ik heb weinig beleefd dus weinig te vertellen.. Vrijdagavond heb ik gewerkt op het vliegveld omdat Arenda een personeels BBQ organiseerde en daardoor geen mensen beschikbaar had. Daarom heb ik even ingevallen(: S'avonds hadden ze nog wat voor me bewaard maar ik voelde me totaal niet lekker dus heb eigenlijks niets gehad.. Zaterdag zijn wij eerst hier bezig geweest om dingen voor elkaar te krijgen en heeft Maria een beetje de hele tijd op de grasmaaier lopen rond rijden hahaxd.. daarna naar haar huis gegaan en daar de boel een beetje verbouwd.. kamers verwisseld en een entertainmentroom gemaakt. Om 7 uur even snel wat gegeten en daarna door naar de Home Depot voor een nieuwe deurknop. Daarna nog even langs de mac en heb ik ze Lily en Maria getracteerd op een ijsje. We zouden s'avonds nog film kijken maar we waren allebij best moe dus dat hebben we niet meer gedaan. Zondag was dodelijk saai zoals gewoonlijk dus nevermind. Alleen een beetje t kantoor van me vader in gericht & me s'ochtens helemaal dood geschrokken.. Ik werd om 5 uur wakker en zoals vaker hoorde ik weer eMaandag was het Canada day, first of July. Een soort van Koninginnedag(: Ik zou eigenlijks nog gewoon met Maria, Arenda, Susanne en dr vriend chillen maar dat ging niet helemaal zoals gepland.. S'avonds naar het vuurwerk geweest samen met 15.000 andere toeschouwers, was supervet om te zien;D Duurde alleen wel lang voordat het begon.. waren er 8 uur en kwart voor 10 begon het.. schoot weer lekker opxd.. Vandaag weer om 5 uur wakker, net zoals gister en Zondag. Dinsdag ben ik sóchtens de hele tijd bezig geweest om het appartement van me vader te schilderen (eindelijk eens weer waardering gekregen voor me werk.. doet me goed) en smiddags zijn we nog even naar de winkel geweest. Woensdag was wel leuk(: S'ochtens zijn we weer naar de winkel geweest. In eerste instantie zou ik weer schilderen maar daar kwam niets van terrecht. Om half 5 ben ik met me vader naar Halifax gereden. Maar een ritje van in totaal 7 uur.. valt best mee.. Mijn vader heeft het eerste uur gereden en daarna heb ik nog 2.5 uur gereden tot Halifax. Meteen na de Confederation brug gewisseld, geen spijt van gehad want de natuur was zo geweldig mooi! Lekker cruise control aan en we gaan wel door(: Om kwart over 8 kwamen we aan op Halifax international airport en moesten we nog 80 minuten wachten voordat Mariëlle, Roos en Jasper naar buiten kwamen want natuurlijk hadden ze weer vertraging.. Daarna naar huis gereden en iets na 1 waren we thuis. De volgende dag hebben we gewoon een paar kleine dingetjes gedaan waaronder mijn kast in elkaar gezet met de schroeven die nog in Nederland lagen.. eindelijk mijn kamer opgeruimd. & ik heb het doek opgehangen dat vrienden voor me hebben gemaakt tijdens mijn afscheidfeest;D T op 1 na mooiste in mijn kamer(: Omdat wij thuis nu al 2 dagen zonder internet zitten hebben we 's'middags naar Bellaliant gebeld, de internetprovider maar jammer genoeg niets opgeschoten.. Zaterdag komt er dus iemand langs en hopelijk kunnen ze het oplossen(: Om 3 uur zijn we naar de winkel gegaan en daar eindelijk me simkaart opgehaald;D Kreeg ik een vet mooie nieuwe telefoon bij! De Samsung Galaxy S2X.. das een update van wat ik nu heb(: Wel superchill telefoontje haha aa. Nu zit ik een beetje op de bank en afwachten totdat t gene komt wat er al een tijdje aan zat te komen.. Heel leuk vooruitzicht. Maarjha. Ik zeg totziens;D