26 Juni

26 juni 2013 - Oyster Bed, Canada

Ik schrijf pas vanaf 4 uur.. daarvoor heb ik geen zin om iets te melden. Om 4 uur gingen we eerst naar de bank om geld te halen.. De emigratiedienst had nog een leuke rekening voor ons.. Zij zaten op het vliegveld van Charlottetown dus daar heen gereden. Rekening betaald en daarna geweldig nieuws gekregen.. 2 karren moeten weer terug omdat ze hier niet mogen zijn.. 2 splinternieuwe karren, beter dan de canadese karen en de reden; De canedese type goedkeuring zit er niet op -.- Dus de optie die we kregen.. laat de karen vernietigen of laat ze terugsturen.. allebij kost ziek veel geld.. Maarjha. Daarna naar Marianne gegaan om de vliegtickets voor Mariëlle, jasper & roos te regelen. Omdat Maria met Rita naar de winkel ging heb ik op Lily gepast. Vet lief, ze is zelf gek op druiven maar ze wou ze allemaal aan mij voerenxd.. En de hele tijd vliegtuigje en verstoppen voor het monsterxd.. Kzei dat michelle het monster was omdat ze een blauw plukje had.. de smurf kwam lily opeten dus zij de hele tijd onder de dekenxd.. daarna gegeten. Nja voor zover het ging, Michelle is geen ster in koken dus kant en klaar spul in de pan gegooid en kipnuggets in de magnetron. Om 7 uur zijn we naar home depot gegaan en nog naar een andere winkel om voor wat dingen voor het huis te kijken, Maar weinig gevonden. Daarna een boxspring voor mij opgehaald die ik van me tante heb gekregen;D Staat nu boven, is maar een 40cm dik matras. Niet zo zacht dus. Al heb ik wel gepland de komende 2 dagen te slapen hahaxd.. Mijn kamer is nu eerst klaar. Kan me kast niet in elkaar zetten omdat de schroeven en alles in NL liggen dus ik laat het hierbij. & mijn dag is over, tijd om naar bed te gaan.