10 Juli

10 juli 2013 - Oyster Bed, Canada

Maandagmorgen eerst bezig geweest met het wegbreken van het tunneltje. Daarna om Half 2 met Marianna naar Charlottetown geweest om dingen te regelen. Eerst maar voor mijn rijbewijs.. Idioot hoe goedkoop dat isxd.. Voor iedereen die hier zijn rijbewijs krijgt, uit mijn hoofd gezegt 25 Dollar voor het theorie examen, 30 Dollar voor praktijk, Nog eens 30 als je slaagt en je kaartje kost 70 Dollar ofzo. Ben je klaar voor ongeveer 114 euro. En dan te bedenken dat ik meer dan 25x het dubbele heb betaaldxd... Maarjha. Omdat het theorie examen niet mocht worden afgenomen zonder de geldigde papieren zijn we meteen naar het Health Center gereden voor mijn Health Insurance Card. Na wat papierwerk nog even naar de winkel gereden om daar een 2 kilo kreeft op te halen voor Roos dr verjaardagxd.. Wel duur.. ongeveer 26 euro.. Dat ding koken was een rampxd.. Marielle was er als de dood voor hahaxd.. Nadat die klaar was moest ik nog even wat proberen.. die scharen zagen er nogal scherp uit dus moest even in een doos zagen. Koop een kreeft en je hebt geen zaag meer nodigxd.. Ik moet wel toegeven, voor zo'n duur ding, de smaak was vreselijk.. en er komt nog amper eetbaar spul vanaf -.- S'avonds nog even om het kampvuur gezeten en niet al te laat naar bed gegaan.. Dinsdagmorgen weer met het tunneltje bezig geweest en een klein foutje gemaaktxd.. Het geraampte viel om toen ik hem op wou tillen met de shovel.. Had ik me daar toch bijna hoofdpijn hahaxd.. Verder deze dagen tot Donderdag weinig interessants beleeft..