27 Juni

27 juni 2013 - Oyster Bed, Canada

Vandaag weer geen zin om de eerste tijd te schrijven, Gewoon omdat het wel wat beter had gekunt om bepaalde dingen.. Om 1 uur zijn we naar me tante gegaan om daar dingen te regelen en samen met haar en me vader Charlottetown in te gaan. Eerst zijn we even naar de mall geweest, Ik moest nog een aantal shorts hebben.. zou ik eerder doen maar kwam er niet meer van. Heb nu 3 nieuwe shorts en 1 vest(: Daar ook nog even gekeken naar een aansluiting voor me telefoon. Daarna zijn we naar een bureau gegaan van een organisatie die ons gaan helpen om de onderneming in Canada op te zetten. Niet veel interessant dus i'm moving onxd.. Daarna heeft Marianne ons nog even een plaatselijke groothandel laten zien en nog even naar een 2de hands winkel geweest. Daar maar even wat stroomkabels voor de pc meegenomen.. Nieuwen zijn rond de 15 dollar, deze kabels maar 2xd.. om 5 uur zijn we weer naar Marianne toe gegaan en daar nog wat dingetjes gedaan en om half6 weer naar de winkel. Ook even bij een superstore langsgeweest om daar even in te slaan(: Normaal zijn flessen drinken 2.20 dollar, hier maar 1 dollar dus 10 flessen cola, 8 mountain jew, 3 fanta en 2 7upxd.. mooi voorraadje dus. Om 7 uur waren we thuis en toen bloemkool, aardapel en een gehaktbal gegeten(: Na het eten kwamen klaas (de oude eigenaar) en zijn vrouw nog even langs en heb ik het home cinema set aangesloten + onze smart tv. Maria heeft Neflix geregeld waardoor we nu zo rond de 200 films kunnen bekijken wanneer we maar willen;D.. Marijke kijkt dus nu Definitly Maby en ik typ deze blog. Maar ik ga nu ook kijken, tot morgen;D..

1. Bindert:
    28 juni 2013