7 Juli

8 juli 2013 - Oyster Bed, Canada

Vandaag zijn we lekker naar t strand geweest(: Basin Head Beach met Maria, Michelle, Lauren, Mariëlle, Marianna, Jannes, Lilly en iedereen van hier. Ik had weinig zin om met mijn vader mee te rijden dus ben ik met Mariëlle bij Maria in de auto gestapt. We gingen best wel laat weg dus waren er pas om kwart over 3. In t kanaaltje naar de zee was het water nog wel lekker warm maar zodra je in de zee kwam was het echt ijskoud.. daar hield ik t dus snel voor gezienxd.. Eigelijks weinig meer gedaan dan een beetje zwemmen en zitten praten(: Rond half 7 gingen we weer weg en hebben we nog een paar leuke fotos met Maria gemaakt onderweg bij een strand waar zij graag komt. Wat een ritje van een uur is deden wij dus in 2 haha aa. Om half 9 nog even bij Marianna gezeten en daar gegeten. Om kwart voor 10 weer naar huis gegaan want ik was echt kapot.. ben al vanaf vorige week zondag om 5 uur s'ochtens wakker & ik had verwacht wat aan te komen maar dat valt meexd.. Ik eet lang niet zoveel dus ik ben over een maand denk ik 10 kilo ligter haha aa. Kmoet wel toegeven.. Ik mis mijn familie, Alieke en mijn vrienden meer dan ik had gedacht..