21 Juni

21 juni 2013 - Charlottetown, Canada

Vandaag om half 8 wakker en eerst maar eens lekker rustig aan doen. Papa, Rita en Marijke gingen naar Oyster Bed om daar dingen te regelen maar ik had weinig zin om mee te gaan.. Eerst maar eens lekker gedoucht en nog even met Aliekje gepraat(:

Om half 10 kwam mijn vader terug om me op te halen en daarna zijn we eerst naar even naar de winkel gegaan. Het leukste, ik mocht nog even rijden;D (eindelijkxd) Na de winkel gingen we naar de Toyota dealer omdat de Toyota niet officieel was afgeleverd.. Die man ons vanalles uitleggen over de auto & het leukste aan die auto, De navigatie praat dus ik heb een nieuwe vriend;D Als ik met iemand wil praten ga ik gewoon in de auto zitten hahaxd.. Daarna gingen we naar de GMC dealer om de 2de auto op de halen. Ik zou daarna de Toyota naar huis rijden maar aangezien de verzekering niet rond was ging dat niet door.. de auto moest blijven -.- Omdat ik verder toch niks meer te doen had ben ik maar naar Maria gegaan en heb ik daar lekker in het gras gelegen + gegeten en geskyped met thuis(: Aliekje de hele tijd 'iloveyooou' op een hele hoge toon en Maria en michelle lachten zich helemaal doodxd.. Lilly is zo'n schatje hea;D Ze wou de hele tijd dat ik vliegtuigje bij dr deed met haar fietsjexd.. heb wel een foto. Daarna zijn we naar de winkel gegaan en gewoon een beetje heen en weer gereden. niet veel interessants..Om 5 uur zijn we weer naar de winkel gegaan omdat ze opeens besloten dat ze wouden BBQenxd.. het is hier ZIEKELIJK duur! Plakjes kip, in NL 2 euro.. hier 4. Vlees is ziekelijk duur en alles eigenlijks.. dikke afzetters.. ook zo irritant aan hier,, alle prijskaartjes zijn zonder btw en waar ik me ook aan erger, de meeste Canadezen werken ZOOOO sloom -.- Wat zij doen kan ik minstens een keer zo snel. Njaa fockit. Daarna nog even naar de Mall geweest om daar nog heel even rond te kijken. Ik zit nu weer in de cottage en de dames hier zitten de BBQ voor te bereiden.

Oowjhaa.. en volgens mij zijn ze hier een beetje vrij met geld.. Ik kom thuis, 3 nieuwe telefoons op tafel.. Een galaxy S2 en 2x een Galaxy Y ofzo.. Al met al een duur dagje.. Autos, telefoons en een half karretje boodschappen voor 180 Dollar wat in NL 100 zou kosten.. ongeveer 45 euro duurder.

Maarjha. Savonds nog even lekker zitten BBQen dus met Lily, Jannes, Marijke, Maria, Rita, papa en Marianna. Een echte Canadese dus ik zat goed vol.. Alleen ik dacht wel van ‘khoop niet dat ze tevaak zo eten’ Straks word ik een ‘vet’ monster.. Maarjha.

Na de BBQ wouden Marijke en Maria nog met me kanoën maar daar had ik weinig zin meer aan. Heb dus gewoon lekker op de bank gehangen. Beetje Facebook bekijken, 9gag, email enzo. Niet veel interessants dus ben ik rond 11 maar gaan slapen. Had t wel weer gehad voor die dag..